lauantai 17. maaliskuuta 2012

Katulaulajana

Repäisinpä oikein kunnolla tänään heikon rahatilanteeni vuoksi ja menin keskustaan laulamaan.
Olen aiemminkin ollut katusoittajana, mutta yksin oleminen ja laulaminen jossain rautatieasemalla tuntui alkuun hieman oudolta, olen tottunut siihen, että minulla on yleensä säestys taustalla.
Mutta loistavasti meni ja sain parissa tunnissa tienattua 30e, mikä on jo mielestäni melkoinen saavutus. Voisin taas ensi viikolla mennä, kunhan löydän aikaa töiltäni.

Lauloin tänään mm. näitä:

Maija Vilkkumaa -Totuutta ja tehtävää (2x)
Irina -Vihamiehet
Irina -Merkitykset muuttuu
Stella -Tunti
Stella -Häävalssi
Adele -Someone Like You
Kate Bush -The Man With The Child In His Eyes
Hoobastank -The Reason
MCR -The Ghost Of You
Chisu -Sama nainen
PMMP/ Noitalinna Huraa -Pikkuveli

ja lisäksi omista biiseistäni lauloin "Vihreät silmät" sekä "Unia, haaveita ja Apocalypticaa"... Muutama rokkari pysähtyi kuuntelemaan Rautatieasemalla ollessani ja minulle tuli hyvä fiilis, kun ne sanoivat, että minun kannattaa jatkaa laulamista. Haluaisin päästä vielä johonkin rock-/ progeprojektiin laulamaan, mikäli joku etsii sellaiseen naislaulajaa.

Muutaman viikon päästä aktivoidumme luultavasti bändikaverini kanssa jälleen ja yritämme saada keikkoja nyt keväällä. Voi myös olla, että mennään yhdessä katusoittajiksi, kunhan ilmat tästä lämpenevät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti