lauantai 13. lokakuuta 2012

Suunnitelmia loppuvuodelle

Parin viikon päästä Kaapelitehtaalla on Billy Talentin keikka. Billy Talent on kanadalainen punkpopbändi ja olen törmännyt kyseiseen bändiin ensimmäisen kerran vuonna 2009, kun Radio Rock soitti "Rusted From The Rain" -biisiä. Silloin vertasin bändin laulajan ääntä Green Dayn solistin, Billie Joe Armstrongin, ääneen.

Viimeisen kuukauden aikana olen löytänyt kyseisen bändin uudelleen erään tuttuni kautta ja tietysti rakastunut. Vaikka Billy Talentin biisit ovat melodialtaan todella yksinkertaisia, sanoituksissa on ideaa, erityisen ihastunut olen syyskuussa julkaistun uusimman levyn, Dead Silencen, biiseihin "Man Alive!" ja "Hangin' By A Thread".

Nyt odotan malttamattomana 23. päivää, jolloin pääsen herrojen keikkaa katsomaan. Ehkäpä siitä keikasta pitää jotain kirjoittaa, kun en ole taas vähään aikaan mitään keikkaraporttia väsännyt.

Marraskuussa on The Used, jonne olen menossa pikkusiskoni ja hänen kaverinsa seuraksi (pappa betalar). Ja joulukuussa lähellä synttäreitäni kaksi todella loistavan bändin keikkaa: Poets Of The Fall ja Muse, joista viimeksimainitun keikalle minulla on jo lippu, mutta toiseen pitää vielä hankkia.

Tällaisia suunnitelmia minulla olisi loppuvuodelle keikkarintamalla. Lisäksi marraskuussa menen katsomaan Circus At Dawnia Libertéen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti