sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Painu helvettiin!

Muistatko vielä,
kun sä kerroit, ett' oot erilainen,
että mä olen sun kuningatar ja ainoo nainen
etkä sä halua mua satuttaa?
Niinpä niin, nyt hieman vituttaa,
koska hölmö olin:
todeks' uskoin joka sanan
ja kuvittelin meille tulevaisuuden ihanan.
Sä pyysit luottamaan
ja vielä vähän aikaa oottamaan.

Painu helvettiin ja pysy siellä,
näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä.
Painu helvettiin ja takas älä tuu,
niin että painajainen nopeammin unohtuu.

Kiitos huolimattomuudestas ja kännyköistä,
joiden kautta pääsin selville sun urotöistä:
ottamasi kuvat paljastaa
kuinka moni tyttö sulta saa.
Totta tosiaan! Et ole mikään keskiverto.
Sen kaikki fotot kiistämättä todisti ja kerto.
Nyt löydät kamas kadulta.
Hei, ota hyvii kuvii, kulta!

Painu helvettiin ja pysy siellä,
näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä.
Painu helvettiin ja takas älä tuu,
niin että painajainen nopeammin unohtuu..

(Mariska&Pahat sudet: Painu helvettiin!)

Monesti on tehnyt mieli siteerata tuota yllä olevaa biisiä eräälle typerykselle, jonka takia elämäni oli vuosi sitten todella sekaisin. Sain siltä eilen yhteydenoton puolen vuoden tauon jälkeen. Ei tee mieli tavata sitä, koska se saa edelleen vereni kiehumaan... Raivosta ja pettymyksestä, siitä, että edes välitin sen kaltaisesta pelimiehestä silloin, vaikka tiesin, ettei sille riitä vain yksi nainen. Mutta en halua edes miettiä kyseistä ihmistä enää, haluan vain elää omaa elämääni eteenpäin ja olla onnellinen sellaisen ihmisen kanssa, joka oikeasti arvostaa minua sellaisena kuin olen ja jonka seurassa voin olla rehellinen ja sellainen, ettei minun tarvitse teeskennellä olevani mitään, mitä en ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti