keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Avautumista


Jäätkö luokseni silloin,
kun muut on lähteneet?
Kun drinkit on juotu
ja juhlat on loppuneet?

Jäätkö silloinkin,
kun mua itkettää,
mut kyyneleet mun kurkkuuni
kiinni jää?

Tahdotko mut, vaikka oon
muista riippuvainen?
Elän rutiinien mukaan
niistä turvaa hakien.

Tahdotko mut, vaikka ryyppään
ja kiukuttelen?
Olen hankala,
muita komentelen.

Tahdotko auttaa silloin,
kun on vaikeaa
enkä pysty virastoissa
yksin asioimaan?

Tahdotko olla valmis
vastuun kantamaan,
jos sattuu vahinko
ja äidiksi tulla saan?

Ei paljoo paina politiikka,
ei uskontokaan,
kun oon haluamani
tottunut saamaan.

Sun kainaloosi on
helppo nukahtaa.
Tahtoisin suhun luottaa
ja sua rakastaa.

En tahdo elää toisten elämää,
mä oon vain mä,
se sun täytyy tietää.



Sain tämän tekstin valmiiksi eilenillalla, kun oli tylsää ennen nukkumaanmenoa. Kirjoitin alkua bussissa eilen matkalla töihin ja päätin jatkaa, kunhan pääsin kotiin takaisin ja halusin hetken aikaa itselleni. Aikaa kirjoittaa ajatuksiani ylös eräästä ihmisestä, jonka kanssa ollaan nyt nähty pari kertaa kolmen viikon tauon jälkeen. Olen kuitenkin onnellinen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti