torstai 21. huhtikuuta 2011

Nuori ja kaunis

Pure sun huulet yhteen,
ota taas se ilme
kuin jotakin olisin velkaa.
Maksanko pois nyt?

Olen onnellinen, mitä sä luulit?
Olen onnellinen, mitä sä luulit?

Paina taas kaasu pohjaan,
anna elämän mennä.
Huuda sun äänihuulet
rikki ja poikki.

Olen onnellinen, mitä sä luulit?
Olen onnellinen, mitä sä luulit?

Olet nuori ja kaunis,
mutta kuka se on, kun huutaa?
Keksinyt ruudin,
mutta kuka se on, kun ampuu?
Koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan.
Tuuliko se on, kun huutaa?
Vai onko se joku muu?

Granadan nahkapenkki poltti
paljasta reittä.
Kuuliko Linnatuuli ääniä nuoruuden?

Olin onnellinen, mitä sä luulit?
Olin onnellinen, mitä sä luulit?

Olet nuori ja kaunis,
mutta kuka se on, kun huutaa?
Keksinyt ruudin,
mutta kuka se on, kun ampuu?
Koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan.
Tuuliko se on, kun huutaa?
Vai onko se joku muu?

(Olavi Uusivirta)

Olavi Uusivirran sävellys ja sanoitus ja Anna Järvinen mukana kyseisellä biisillä <3
Tykkään ihan järjettömästi tästä biisistä, se saa minut kaipaamaan kesää, nuoruutta, huolettomuutta.
Kohta on onneksi taas kesä ja ensi viikolla vappu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti