perjantai 8. huhtikuuta 2011

"Huomenna huonommin, rimmaa paremmin"...

Kuka?

Olen joulukuussa -85 syntynyt tyttö, joka tottelee nimeä Pilvi. Netissä minut tunnetaan nimellä Haruka tai haruka_85/haruka1985.
Olen syntynyt Helsingissä, joka on tämänhetkinen kotikaupunkini, mutta olen opiskellut Hyvinkäällä kolme vuotta ja sitä kautta myös muu maailma on tullut tutuksi. Ehkä muutan vielä joskus pois Helsingistä pienempään, viihtyisämpään kaupunkiin.

Asun yksiössä puolivuotiaan kissaneidon, Pohjoisen Liljan eli Lilin, kanssa. Lili on melkoinen rääpäle ja riiviö, mutta suloinen myös niin halutessaan.
Harrastan musiikkia, kirjoittamista, lukemista, ulkoilua ja vapaaehtoistyötä ja olen harrastanut myös zumbaa, jota ajattelin jatkaa jossain vaiheessa taas, kunhan pystyn siihen.
Musiikkimakuni vaihtelee mielialan mukaan, mutta kuuntelen lähinnä laulaja-lauluntekijöiden musiikkia ja rockia. Lempibändejäni ovat mm. Placebo, My Chemical Romance, The Cardigans, Coldplay, PMMP ja Poets Of The Fall.

Mitä?

Olen aina halunnut kirjoittaa ja saada aikaan jotain luovaa. Olen myös pitänyt aina laulamisesta ja halunnut kehittyä laulajana. Niinpä haluaisin ruveta laulaja-lauluntekijäksi idolieni ohella ja saada myös tekstejäni muuallekin kuin pöytälaatikkoon...
Niinpä aloitin blogin pitämisen, koska minulla on ollut aikaisemminkin blogi. Kirjoitan tänne omia tekstejäni ja myös muiden, minua inspiroivien artistien/bändien tekstiä sekä arvioita levyistä ja keikoista. Toivottavasti tämä saa lukijoita.

Kiitos, kun vierailet :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti