sunnuntai 28. elokuuta 2011

Haikeita haaveita

Kävin eilen laulamassa karaokea ja tapasin tuttuja siinä samalla. Olin perjantaina, kun oli Taiteiden yö, samassa paikassa laulamassa muutaman biisin ja silloin eräs musiikko kutsui minut ensi viikolla olevalle keikalleen. Aion mennä, onhan siitä taas hetki, kun olen keikalla käynyt ja keikkaraporttia kirjoittanut.

Tämän päivän olen ollut haikealla tuulella, kuunnellut siihen fiilikseen soveltuvaa musiikkia, mm. Sigur Rósia ja kyseisen bändin solistin Jónsin soolotuotantoa. Eräs Jónsin kappaleista on erityisen ihana...


rakkauslaulut vetävät minua aina puoleensa, niin myös tämä

Sain kirjoitettua myös erästä listaani, jolle olen antanut nimeksi "5 albumia, joita ilman en olisi minä". Kolmas osa siitä on luettavissa jo, olen myös saanut kaksi viimeisintä kirjoitettua melkein kokonaan. Postailen niitä tänne hieman myöhemmin.

Ja tuolta albumilta, mistä olen viimeksi kirjoittanut, on erityisen ihana tämä kappale.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti