torstai 15. syyskuuta 2011

Tahtoo keikalle!

Eilen iski taas keikkakuume, kun illalla katselin My Chemical Romancen live-videoita youtubesta. Viikon päästä olenkin menossa keikalle, tosin omalle, Helsingin keskustaan "We Love Helsingin ja Radio Helsingin soiva kortteli"-tapahtumaan, joka pidetään 24.9.2011 klo 14-16. Esiinnyn duokaverini kanssa, joten saa tulla katsomaan ja kuuntelemaan...

tässä tapahtuman Facebook-sivusto, jos jotakuta kiinnostaa

Laulan sekä omiani että duokaverini kirjoittamia ja säveltämiä biisejä. Ja lisäksi koitan kehitellä uusia sanoituksia yhteen omaan biisiini ja ehdottaa, että voisin laulaa senkin siellä keikalla. Alkuun ajattelin tehdä jonkun improvisaation, jollaisia rakastan todella :)

Tässä pätkä siitä tekstistä, jota parhaillaan työstän... Nimeltään se on "Unia, haaveita ja Apocalypticaa", koska siinä esiintyy Apocalyptican erään jäsenen nimi:

"Oot Eicca Toppinen mulle.
Minä villikko huoleton.
Anna tilaa haaveilulle,
niin tiedät, milloin mentävä on.

Oot Eicca Toppinen mulle,
enempää mä toivon en
ja tahdon kertoa sulle,
ketä eniten tarvitsen.

Iltaisin, kun aurinko laskee,
mä sinun vangikses jään.
Jos tähdet taivaalla loistaa,
mä susta unia nään.

---
Oot Eicca Toppinen mulle,
Apocalyptican soittaja.
Ja mä oon laulaja sulle,
pikkuinen haaveilija.

Oot Eicca Toppinen mulle,
mä sua ihailen vaan.
Ja kun sä hymyilet mulle,
sä saat mut unohtamaan.

Toisinaan sä saat mut jäämään
vierellesi nukkumaan.
Silloin samaa unta nähdään
ja sä opetat mua rakastamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti