perjantai 9. joulukuuta 2011

Ei millään malta odottaa ensi kevääseen :)

"In 2001 I saw how the towers of The World Trade Center came crashing down. Then I realized how short my life was and how I'm losing eveything that's important to me little by little. And how I had to do something that will make my memories stay. So I wrote a song and called it "Skylines And Turnstiles"...
(Gerard Way)

"Vuonna 2001 mä näin, miten World Trade Centerin tornit romahtivat. Tajusin silloin, miten lyhyt ihmiselämä lopulta on ja kuinka mä menetän vähitellen kaiken, mikä on mulle tärkeää. Ja miten mun pitäis saada aikaiseksi jotain merkittävää, jotta mut muistettaisiin. Niinpä mä kirjoitin laulun, jonka nimeksi mä annoin "Skylines And Turnstiles".
(Gerard Way)

Kirjoitin tämän ensin suomeksi ja käänsin sitten englanniksi, koska sillä tavalla olen tehnyt aiemminkin. Ja tykkään kirjoitella tällaisia juttuja, jotka on todenmukaisia, jonkun toisen ajatuksia. Siksi olen varmaan ruvennut kirjoittamaan fanfictioniakin. Osaan niistäkin jutuista laitan tosin osan itseäni, vaikka jonkun hahmon muodossa.
Tätä tekstiä ajattelin käyttää ensi keväänä/kesänä ja tehdä MCR:stä jonkun fanipohjalta tehdyn videon miittiporukan kanssa, mikäli porukka vain lähtee mukaan. Laulan itse muutaman MCR:n biisin siinä videolla Gerardiksi pukeutuneena ja kirjoitan muutaman biiseihin pohjautuvan ajatuksen, jotka voin sitten sanoa.
Millään en jaksaisi kyllä odottaa ensi kevääseen, mutta kai sitä täytyy. Ja nytkin on työn alla kaikennäköistä tekstiä, keikkaraporttia yms.

Tänään Poets Of The Fall Virgin Oil Co:ssa. Odotan innolla iltaa. Ja merkintä synttäripäivänäni.
Kiva, että kun tätä lukee jo 11 ihmistä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti