perjantai 9. joulukuuta 2011

Tee niin!

Sun kuvaasi tuijotan päivin ja öin.
Mä sinua ikävöin.
Aivan kuin sä oisit unelmaa,
jota ei voi koskaan tavoittaa.

Ei aina voi satuttaa itseään,
mut ilman sua en oo yhtään mitään.

Tee niin kuin mun unessa teet!
Kuivaa vihdoin mun kyyneleet,
sillä oon joutunut yksinään
täällä lähiökaupungissa elämään.

Ja silloin, kun kohtaa meidän tiet,
mä toivon, että mut pois täältä viet.
Saat mut kokonaan,
jos lupaat tulla mua rakastamaan.

Sä sait kuumeeni nousemaan,
kun rupesit mulle flirttailemaan.
Me toisemme baarissa tavattiin
ja yhdessä silloin tanssittiin.

Kun katsoin sua silmiin, toivoin niin,
ettei juttu tää päättyis mun kyyneliin

Ja kun yöhön sä katosit,
mä odotin, että palaisit.
Seuraavan kerran, kun sut mä näin,
se käänsi kaiken väärinpäin.

Jäin yksin tyhjään huoneeseen,
mut jaksan uskoa huomiseen.
Sun kirjoituksias mä arvostan
ja sinua ihan liikaa rakastan.

Mä oon tyttö mustasilmäinen,
kaipaan hymyäs läpi kyynelten.
Jos siivet hopeiset mä omistaisin,
sun luokses mä silloin tulisin.

Mä mietin, miten voisin sulle puhua,
sillä oottaa en enää kauan jaksa.

En oo enää valmis kärsimään!
Auta mua, jotta pääsen lähtemään.
Mä pimeydessä kuljen vieläkin
ja hajoan aina aamuihin.

Vie mut johonkin lämpimään
ja pyydä multa, että sun vierees’ jään.
Mä sut silloin viettelen
ja kanssasi rakastelen.

Siis mulle tee niin, oh yeah!

Kirjoitin tähän itsenäisyyspäivänä yhden säkeistön lisää ja sovituksestakin tulee hieman erilainen kuin alkuperäisestä sitten joskus livenä. 
En edes muista, mistä tämä alunperin lähti liikkeelle tämän biisin teksti. Muistan vain, että olin lukiossa ja kirjoitin siihen aikaan toisenkin tekstin, joissa molemmissa käytin sanontaa "Hajoo aamuihin". Ja tuo teksti oli peräisin yhden tyypin kuvatekstistä IRC-galleriassa, jossa tuolloin kävin harva se päivä. 
Sävellys syntyi tosin muutamaa vuotta myöhemmin tähän ja siitä tuli todella hieno, ainakin omasta mielestäni. Toivottavasti tämä saa keikoilla joskus hyvän vastaanoton :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti